Για την Ελλάδα

Για να πραγματοποιήσετε επιστροφή ή αλλαγή κάποιου προϊόντος που ήδη αγοράσατε από το φυσικό ή ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το κατάστημα μας στο 2410831082 ή μέσω email στο thessalikoskarposlar@gmail.com.

Επιστροφές και αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών.

Το προϊόν ή τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, καταναλωθεί ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους.

Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος, θα πρέπει να ενημερώσετε το κατάστημα μας άμεσα εντός 24 ωρών από την παραλαβή του. Το ελαττωματικό προϊόν επιστρέφεται χωρίς χρέωση του πελάτη.

Σε περίπτωση που λάβατε άλλο προϊόν από εκείνο που επιλέξατε και παραγγείλατε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας εντός 2 ημερών για την αντικατάσταση του χωρίς φυσικά καμία επιβάρυνση για τον πελάτη.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι σωστά συσκευασμένα, ώστε να μην υποστούν φθορά κατά τη μεταφορά τους.

Οι αποστολές γίνονται με έξοδα του καταστήματος μας, εφ’ όσον χρησιμοποιηθεί η εταιρεία ταχυμεταφοράς με  την επωνυμία ACS με την οποία συνεργαζόμαστε και εφ’ όσον οι αλλαγές της ίδιας παραγγελίας δεν υπερβαίνουν τη 1 φορά. Σε περίπτωση που η αποστολή γίνει με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Αλλαγές και επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες δεν πραγματοποιούνται. 

Τα προϊόντα που επιστρέφονται παίρνουν τιμή σύμφωνα με την απόδειξη αγοράς τους.

Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος, τα χρήματα δύναται να επιστραφούν σε τραπεζικό σας λογαριασμό, σύμφωνα με την επιθυμία σας. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον μαζί με το προϊόν επιστραφεί και η απόδειξη λιανικής του πώλησης.

Για την επιστροφή των χρημάτων χρειάζονται έως 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων στο e-shop και δικαιούχος του λογαριασμού πρέπει να είναι ο πελάτης στου οποίου το όνομα έχει πραγματοποιηθεί η παραγγελία.

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο με την επίδειξη της απόδειξης λιανικής πώλησης.

Προσοχή! Η επιστροφή χρημάτων αφορά αποκλειστικά και μόνο τις ηλεκτρονικές αγορές (εξαιρούνται οι παραγγελίες με παραλαβή από το κατάστημα) και όχι τις αγορές από φυσικό κατάστημα.

Για το Εξωτερικό

Στην περίπτωση που η αποστολή της παραγγελίας σας έχει γίνει σε χώρα έκτος Ελλάδας, τότε εσείς επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής της αλλαγής ή επιστροφής σας.

Σε περίπτωση μη παραλαβής τα έξοδα μεταφοράς και τυχόν τελωνειακοί δασμοί δεν επιστρέφονται.

  1. Ακύρωση Παραγγελίας

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την παραγγελία και να ζητήσετε την ακύρωση της. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η παραγγελία να μην έχει παραληφθεί ακόμη από εσάς, για λόγους που βαρύνουν την εταιρία ή εσάς.

Απαραίτητη προϋπόθεση:

  • Να ενημερώσετε την εταιρία εγγράφως με την αποστολή emailστη διεύθυνση thessalikoskarposlar@gmail.com ή τηλεφωνικά από Δευτέρα έως Σάββατο 09.00 – 14.00.